Fika med DennisM!

Kom precis hem ifrån fikan med Dennis, det var jättekul!
Han är så himla snäll! Han hade med sig én kompis också, jätte söt tjej!


Vi fikade ganska länge, 1 timma gick väldigt fort, vi pratade om allt möjligt, skräckfilmer, ormar, spindlar, och andra bloggare såklart haha.. Sen berättade Dennis att han ska designa ett halsband!
Så det måste ni köpa! Det lät skit snyggt!
Så jag & Emmy lovade honom att köpa det hehe..

Dennis är verkligen en grym bloggare! Han inspirerade mig och jag hoppas på att få träffa honom igen!

Sen när vi hade fikat gick vi tillsammans till bussstation, och det kändes sjukt konstigt när ALLA folk stirra, jag menar verkligen stirra, typ titta in i fönstret på cafeét och när vi gick sen, några tjejer gick bakom oss och fnissa, och total balla ur när Dennis kramade oss, haha väldigt knäpp känsla!  Haha..

DennisM Sveriges största gayblogg!
FEEEEEEET LÄNK


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja jag läste det på dennis blogg,han värkar jätter snäll <3

2010-03-23 @ 20:45:47
URL: http://tyyyphansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

älskar han <3

2010-03-23 @ 21:09:34
Postat av: cindii

snygg header! :) Nu är första videon i min blogg upplagd, kika in! ;) Ha en bra kväll :)

2010-03-23 @ 23:33:22
URL: http://cindiii.blogg.se/
Postat av: Lexi

Gud så kul! Jag vill också fika med honom!:P

2010-03-24 @ 07:12:03
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet inte om det bara syns på min skärm, men ditt hår är kusligt dåligt redigerat :/

2010-03-27 @ 18:58:55
Postat av: jessica

håller med Malin. Man ser verkligen att du redigerat ditt hår, börja inte som Kissie nu (:

2010-04-01 @ 12:40:12
Postat av: maja :)

förlåt, men är du verkligen där eller har du gjort om håret i paint eller nåt haha? :D

det går att ändra med shift i ps men.. xd

2010-04-01 @ 19:47:49
URL: http://triflelife.blogg.se/
Postat av: Anonym

(;

2010-04-01 @ 19:47:58
Postat av: Anonym

Hehe, kan jag tänka mig att alla gjorde. Ni är ju så himla grymma! Dom tjejerna som gick bakom var nog bara avundsjuka på er, för att ni är så coola. Det skulle jag vart. Det är jag. Jag skulle fnissat som en skolflicka om jag gick bakom er. Ni är typ mina förebilder:P

2010-04-05 @ 14:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0