26 mars

dagen har varit mycket mycket bra och den roligaste på länge!
skolan var till och med bra, had inga lektioner kollade bara på film
och sen hade vi ett prov. Efter skolan drog vi in till staden och när
 vi kom fram så kom vi på att vi inte hade ngt att göra där, så smarta
var vi..så vi gick runt där och skrattade år allting typ, som tex grönhåriga
emofjortisar. Sen satt vi på donken och då såg emmy sin idol stå framför
 emelie i kön (en gitarrist i neverstore). sen blev det brottom till bussen för
emmy hade en tid och passa oc då försökte vi dra ut på tiden så att inte hon
kunde åka hem så att honskulle missa bussen och då gick emelie och köpte¨
en hamburgare till mig och emmy så att hon var tvingad att vänta. sen 3 minuter
innan bussren kom jag på att jag hade glömt mitt busskort hemma och så hade
jag inte med mitt bankkort så blev det panik för om emmy hade åkt så hade jag
och emelie blivigt fast i stan för att jag har inga pengar på min mobil och emelies
 mobil är trasig i stort sett. men jag fjäskade lite för busscaffören och fick åka
med gratis ;) så vi kom hem i tid i alla fall.. men nu ska emelie sova här och det
ska bli jätte mysigt mindre mysigt  är att vi har konfa i helgen både lördag och söndag..


gammmmal bild ifrån 5an enjoy hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0