stressad

efter en gudstjänst som jag skrattar åt, helt seriöst asså, fattar inte varför jag gör detta..
ah så åkte jag hem sen åkte vi iväg till mormor och morfar och åt för dom ville träffa oss
innan vi åker för sen när vi kommer hem så åker dom till usa.
senare efter att vi kommit hem åkte jag och mamma in och solade.
och nu har vi precis packat, nästan allt är klart!
men av någon anledning så känner jag mig sjukt stressad!
sitter och halvt skakar eller något, de är knäppt..

kanske är jag databeroende på riktigt, klarar mig inte utan den!
för nu efter att jag kommit hem för någon timma sen har den vart upptagen!
och känns som om jag inte kommer hinna kolla allt nu och då blir jag stressad..


bara för att inlägget inte ska bli lika tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0