fjärdefebruaritvåtusentio


imorses åkte hela skolan iväg och åkte pulka typ
och ibörjan hade jag energi till att åka och så
men efter att åkt med chantelle och vält i backen och
gjort volter och massa var jag rätt snöig och helt blöt!
så var de verkligen sjuuukt kallt resten av tiden
men sen skulle vi gå till värmestugan där alla andra var
men vi trodde inte den var öppen så vi stog där ute och frös
ihjäl och blev ju inte mycket bättre av att man blev mulad
och fick massa snöbollar på sig!
men jag ska inte klaga de var ganska kul ändå! :)

fast fryser fortfarande och är trött, redan sovit en timma så
de förvånar mig inte om jag inte kan somna ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0