WE ARE EVERYTHING YOU WANT TO BE



Tell me what you think you're lookin at?
so I think I'm Queen Elizabeth?
and now I'm stuck inside your memory
that's why it's so hard to get rid of me

so girls get out my face
maybe 'cuz I'm so amazing
that's the reason why they're hatin',
treat us like some superstars
and only cuz that's what we are

you know we're going really far
and ya'll ain't even heard it all

you hate cuz we are rockstars, rockstars,
a pretty little problem, uh-huh,

you hate me cuz I'm everything that you ever wanted to be
and that I'm lying cuz I love it when you lookin at me
(keep lookin at me)

we're hot you know it
we're not afraid to show it

we hold our crown and that's right
they can't fix what's not broken

why don't you take a picture? it'll last longer!

STÄMMER SÅ BRA IN PÅ EN viss HÄNDELSE :D





GIRLS JUST WANNA HAVE FUN!

YOUR THE BEST FUCK THE REST ! ♥

Kommentarer
Postat av: hannah

tjejer jag är den lyckligaste människan på jorden!

tänk det är inte så många som har den turen som jag har att få en massa underbara systrar som man kan dela allt med, vi kan varandra utan och innan, och vi har alltid kul, och om det dyker upp problem skit samma vi har varandra och det vet vi så himla väl, ingen kan bryta vårat starka band även om folk blir avensjuka och försöker vända oss imot varandra eller vanda andra imot oss så är det alltid så himmla skönt att veta att man inte behöver bry sig för att ni finns alltid vid ens sida. vi är menade för varanda. minnen skapas varenda dag det händer alltid något nytt spännande, bra eller dåligt skit samma, vi tar oss igenom det tillsammans. jag älskar er och jag vet inte vad jag hade tagit mig till om ni hade försvunnit ur mitt liv jag skulle gå under, på riktigt. tack för att ni finns ni är halva mig! <3

2010-04-16 @ 21:17:53
URL: http://shoesbagsboys.se
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon :D

2010-04-17 @ 09:09:22
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0