vi kommer bli så sjukt tjocka ikv!

hej, efter skolan gick jag hannah och chantelle och köpte jag vet nt hur mke godis, som vi ska ha ikv!
och nu sitter jag här hemma läste nyss horoskop ungefär såhär stod de;
Tur
En tråkig händelse kan undvikas med turens hjälp
idag. Dock visar tecknen på otur i allt som gäller spel.

outfit;


och vi som ska spela poker jag vet nt riktigt om jag tror på sånt här med horoskop men ibland stämmer de ganska bra.. men vi får väl se!
btw, vad ska ni hitta på ikv? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

chilla jävel

2009-09-25 @ 17:31:06
Postat av: Anonym

Om ni nu är 3 fucking i bloggen borde ni fan kunna uppdatera mer efterblivna jävlar -.- ni gör mig irriterad

2009-09-26 @ 00:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0