shopping

godkväll!
idag när jag vaknade fick jag veta att jag farmor, mamma och syster skulle till ldk, där gick vi ett tag hittade ingenting de enda jag köpte var en baugette inne på elake måns.
när vi kom hem åkte jag och mamma igen fast åt andra hållet.
vi skulle kolla på höst/vinterskor till mig.
men de är verkligen inte lätt att hitta de till mig för jag typ gillar inte höst/vinterskor.
efter att prövat nästan alla skorna i stan hittad jag iaf ett par.
har ingen bild på dom men dom var låga svarta med klack.
sen så köpte jag också
halsduken jag ville ha i vitt, jeans, billiga tuggumin 3 paket 15 kr!
och ett balsam jag har hört ska vara bra, de ska typ återfukta och stärka håret.



XOXO emelie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0