shopping och bio

 
Jag hade en underbar dag, först gick vi hem till Emmy och vi lekte med en lugnande boll, typ en ballong, med mjöl i och såklart inte med mening och inte att jag visste om det förns Emmy sa att jag haft sönder den! Pinsamt, sen hade Nomi kommit och jag stoppat under den under soffan, kan man verka mer skyldig, det var ju inte det att jag inte ville hon skulle komma på mig för jag visste inte ens att jag gjort sönder den, jag vill inte hon skulle ta den HAHA.
Vi shoppade och jag köpte väl inga kläder direkt.
Men åt, och gick på bio gjorde vi iaf, på bion började jag gråta ofc, 2 GÅNGER... Filmen var sjukt bra, kärlek och massa äventyr. Jag önskar jag kunde leva som i en film. Bra slut och man får alltid som man vill i slutet. Och såklart regnade det hela tiden, så håret var det bara att sätta upp i en slarvboll.

Filmens skönaste låt var ju absolut hoetown downtown lite country rock,
Och filmens finaste låt var The Climb & Butterfly fly away.
Sen var ju Let's get crazy bra.

Ha det bra puss!

BKF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0