mina ansikts kurer



1. Neutrogena wash mask
denna är faktist riktigt bra, den tvättar ända in på djupet
den ger en riktigt skön känsla av renhet som syns!
rekomenderad!
2. efter wash mask'n tar jag ACO ansikts vatten mot acne, inte för att jag har acne jag har inte ens några finnar, är absolut fri ifrån acne tack gud! men den ger också en riktigt skön känsla av renhet och stänger porerna så man inte får några finnar eller pormaskar, den täpper till ordentligt kanske lite extremt med acne lösning till mig då men vem bryr sig! rekomenderad!
3. Sen tar jag NIVEA ansikskrämen, som inte är så jätte fet, utan får en också till att mjukna i hyn och en riktigt som dom andra skön känsla av renhet!
PUSS chantellee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0