måste sova jag behöver min skönhetssömn!

Hej bloggen!
Jag också lyckas anmäla mig till skol mästerskapet "friidrott", själv suger jag i alla sporter, men jag vill ha höga betyg, så jag får väl hålla tummarna på att de räknar med att man ställer upp även om man är dålig. Gud jag hör verkligen hur patetisk jag låter..

GRATTIS DU HAR MVG FÖR DU VAR UR KASS I SKOLMÄTERSKAPET!

Nej, men jag ska göra mitt bästa! Jag har anmält mig i kula, spjut, längd..
Och ja, längd var mitt misstag.. Jag är sämst på längd.. Jag kommer göra bort mig.. SKIT SAMMA! Det gör jag alltid haha! Men kula är jag faktist ganska bra i kastade längst i klassen utav tjejerna, och andra utav killarna också ;)

Men jag behöver min beutysleep!
gooooodnight


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: tack :D

2009-09-29 @ 12:07:59
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0