man måste ju röra på sig! så upp på fötterna era slabber..

Tillbaka ifrån träningen!
Har inte tränat sen i våras och idag gick det faktist himla bra,
lite stolt får man ju vara..
Himla trevliga folk var där också så det faktist roligt!
Ah, jag fick världens mjölKsyra men körde ändå och då låste sig mina muskler. Men jag hoppa runt och brydde mej inte ett skit som sagt haha.

HAHA SLUMPAD BILD PÅ NÄR JAG VAR LITE KNÄPP
as usual!

men jag bara bjuder på mig själv
så här folket här är jag som gladast HAHA
a little piece of me

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är så söt chantelle

2009-09-29 @ 19:48:37
Postat av: joline

haha najs bild:D

det gick jätte bra för dej på träningen!:)

btw, skulle du baka något tills imorrn eller vem va det som skulle göra det?

2009-09-30 @ 17:58:03
URL: http://jolinnne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0