kvällen är inte slut än!..

hej bloggen!
Nu sitter jag och emmy här och skrattar loss,
Ne, jag är faktist ensam emmy övergav mej för duschen..
Haha, jag har ställt klockan på mobilen för att hon inte ska duscha för länge, för det brukar ju hända..
Så snart är det min tur att duscha! Så tänkte bara berätta lite fort vad som hänt under kvällen.
Kom då nyss hem ifrån Hannah, kollat på en riktigt äcklig film..
Sen har vi strussat runt på gatorna och lyssnat på michael jackson-thriller.
Jag och min punkade cykel kom inte överens.. jävla cykel *** **...
Och bara så alla vet! Så ni kan notera detta alltså... så älskar jag emmy!
För hon har köpt redbull åt mej!

PUSS GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars dom som ska va med lilla chantelle efter hon har fått vingar och kommer va mer flum än vanligt...

2009-09-27 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0