jag känner mig som ett stud :o

Nu har jag pluggat, pluggat tränat och pluggat..
Orkar inte med jäkla frankrikes revolution längre, jag förstår
mig inte på vad det ska vara bra att veta varför några gubbar sprang runt
och högg halsen av varandra förr i tiden?
Jag överlever nog detta provet som jag har gjort med alla andra som tur är
man måste ju offra sig lite, tänka på framtiden plugga någon timme istället för att
sitta vid datorn, det är det värt.

Och just det på torsdag ska jag äntligen färga utväxten och lägga några slingor.
Har inte jag så mycket mer att tjata om så jag ska inte tråka ut er.
Jag ville bara typ visa att jag lever och här har ni en liten bild på halva mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0