hjälp, jag är socker beroende!

hej bloggen

jag har ett alvarligt problem, jag är helt totalt sockermissbrukare
coka cola, glass godis är en del av min vardag, jag kan lix inte låta bli.
om vi inte har något hemma så går jag och kollar iallafall efter någonting i skåpena
flera gånger om, tillslut tar jag bara ngn gammal kaka lr blandar saft.

och på fredag är det parken, har köpt en thigt tunika hur nu detta ska gå?!
så denna veckan måste jag verkligen låta bli, jag ska verkligen anstränga mig
på riktigt, men nu får man ju tydligen inte äta frukt heller så jag vet inte riktigt vad
jag ska leva på igentligen?



läs hela artkeln här



Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud nej!

inte fruuuuuuuuuuukt nej nej neeeej!! :'(

vad ska man nu äta buhuuu!!

2009-09-20 @ 20:54:11
Postat av: Anonym

kör ba, du e så himla smal ändå :PPP

2009-09-21 @ 15:33:59
Postat av: joline

men hannah , du är smal äändå så du kan ju äta hur mke godis du vill!:D

2009-09-22 @ 18:11:21
URL: http://jolinnne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0