HERREGUD någon har snott mina pengar!

i fredags och idag var det shopping med emelie och hannah, jag hittade ganska mycket faktist, hmm ska försöka räkna upp det och om jag minns allt rätt så var det..

1 brunkräm - max factor
1 mascara - Max factor
2 puder - ISADORA
1 läppglans - ISADORA
1 läppstift - ISADORA
1 läppstift - HYDRACOLOR
1 mineral ögonskugge set - ISADORA 
1 tunika - minns inte?
1 tunika - bikbok
2 tights - h&m

herregud...
min första reaktion när jag inte hade några pengar kvar på kortet jag ba hallå?
drog drog drog, hon ba du kanske inte har några pengar kvar?
JOOO!!
drog drog drog..
ahmen, du får väl prova att ta ut då..?

jag behöver inte ens hälften av allting..
jag tänkte det kunde vara bra att ha?..
herregud jag har blivit en shoppaholic!

här är bilderna på våran goda pizza!
haha känns så himla bra att veta att vi tjänar pengar på att blogga på våran mat mohahaha*




kläderna är till the floor, men frågan är de är likadana fast det är olika färger..
okej jag ska lämna tillbaka en utav dem.. vilken är finast?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar vad du ska shoppa då chantell haha XD

2009-09-20 @ 21:02:23
Postat av: kajsa :)

tjänar ni bra på bloggen ?

2009-09-23 @ 22:12:31
Postat av: kajsa :)

och varför har två av er lagt av ?

2009-09-23 @ 22:13:50
Postat av: Anonym

vart har du köpt klänningarna? tacksam för svar

2009-09-24 @ 16:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0