gissa vad jag har gjort!?

tror faktiskt nt ni kan de!
något som jag nt gjort på jag vet nt hur länge och ngt jag borde gjort för längelänge sen!
jag har tränat!
dock bara i 20 min men hela 20 min satt jag och trampade för fullt på en spinningcykel!
jag kom ju på att vi hade en hemma, jag har länge sagt att jag typ ska börja springa lr cykla på den osv men de har aldrig blivit av men förut när jag satt och tänkte så kände jag att jag verkligen behövde träna så innan jag glömde av de så skyndade jag mig ner och tog på mig träningskläder, och helt plötsligt satt jag på en cykel och trampade!

faktiskt jobbigt! lr så är de bara jag som är totalt otränad, haha.
men ah ska försöka börja träna lite oftare nu, ut och springa oså också. någon som är med?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha :D ofta du segis

2009-09-30 @ 19:31:34
Postat av: michaela

ja är på med att springa :D haaha

2009-09-30 @ 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0