eget språk eller bara iq befriade?

igår när vi shoppade, kunde vi inte säga ett ord korrekt
vi pratade vårt egna språk
såhär roligt lät det när vi sa fel:

hannah: när cajsa var liten bets hon!
hon bitta.. bitte.. beta eh bitta mej!
(när cajsa var liten brukade hon bitas
hon bet mig!
)
chantelle&emelie: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA
emelie: ibland brukar jag blanda ihop och säga fel till henne/hon!
chantelle: det gör jag också ibland t ex. eh (tänker i tio minuter) Det är hons hund!
emelie: men heter det inte hons då :o?
hannah: jo det gö..
chantelle: nej! dt är fel!
hannah: nej emelie det är fel.
alla: HAHAHAHHA vi kan inte prata?

och vi sa massa andra roliga saker tänkte bara bjuda på ett exempel nu måste jag dra iväg till skolan
puss hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0