chokladbollar

hej alla söta bloggers!

nu har hannah och chantelle bakat chokladbollar,
(eller som chantelle kallar det delicious, hon var envis med att det skulle ha ett eget namn)
till spanskan på fredag för det är nämligen spaniens
nationaldag då, och så klart erbjuder sig hannah och chantelle sig
att baka, och här har vi dagens roligaste


chantelle springer runt och leker med en kökskniv och hannah
pratar i telefon, ni skulle bara veta vad hon har gjort
hon stoppa ner kniven i munnen och var nära på att hugga sig själv
i både mage och hals, och som ni kanske inte vet så är jag väldigt kniv rädd


hannah- sluta seriöst chantelle dt kommer hända ngt
chantelle- nej jag skär mig aldrig, jag är bäst!
hannah- men chantelle sluta för helvete!
chantelle- nej då det händer inget!
chantelle- AJJJJ! jag skärde mig i tummen!
hannah- ta vatten på fort som fan! eller varför ska du ha vatten för?
chantelle- hämta papper hämta papper!
hannah- ja ta dt lungt!
chantelle- AJJJ!


en fin bild på våra förra chokladbollar :)
nu har vi tuttifruttiströssel på ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0