typ duktigast på att baka?


mammas farmor (min gamlafarmor?) ah jag vet inte.
men hon fyllde iaf 90 år idag!
så mamma och jag åkte in till sjukhuset och hälsade på henne.
och så bakade jag en kladdkaka som ni ser? och den var god kan jag ju tala om!

sen när vi kom hem så lovade jag iaf mamma att baka en pizza för dom skulle på fotbollsavslutnig eller något.
de började med att jag glömde hur mycket mjöl jag hade tagit i så fick jag börja om.
sen blev de bara smulor utav degen. efter de skulle man ju få ut den på en plåt, och det var inte lätt!
de tog mig en kvart att få den platt.
sen skulle jag på med tomatsås och de gillar jag inte så jag skulle typ öppna den och sen hälla ut lite så att de inte skulle bli lika mycket och då får jag typ tomatsås på hela mig..
men jaja blev en ganska god misslyckad pizza ändå tillslut!

sen åkte jag iväg till olivia och vi kollade film och nu är jag här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin tårta"

2009-10-26 @ 11:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0