nu är de dags för fredagsmys!..

tjenatjena, nu är jag hemma.
efter skolan så gick vi och köpte godis och "bowlade" ah vilket vi inte gjorde.
vi badade men sa bowlade för att vi inte villa bada om de skulle va massa folk där.
men de var iaf mys precis som vanligt alltså.
sen gick vi och åt på donken.
sen tog vi bussen hem och nu väntar jag på att emmy ska komma för vi ska till hannah och kolla på film!
vad ska ni göra nu ikväll? :)
ah vi hörs kanske senare när jag kommer hem, om vi nu inte skulle sova över.
puss!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

dags för fredagsmus

2009-10-09 @ 21:16:33
Postat av: Anonym

det är dags för fredagsmuus, hoppas inte föräldrarna stöör :D

2009-10-09 @ 21:19:11
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du får en fortsatt bra fredagskväll! :D

2009-10-09 @ 21:42:22
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0