morgonen började med panik!

ah jag råkade stänga va både mobilen och klockan, och somnade såklart om imorses!
sen vaknar jag en&en halv timma efter av att mamma ropar "kl är 7.10!"
och jag får panik oh massa men han sminka mig lite fort och som tur är så väljer jag ju kläder kvällen innan så de gick snabbt och bussen är ju precis utanför så jag han som tur var. dock inte äta lr fixa håret ngt direkt, men mamma fixade macka som jag tog med mig och cola som var de första jag såg i kylen..
ah, sen var de ju tisdag - veckans segaste dag!
men nu är jag hemma. sitter med inpackning i och ska plugga på svenskaprovet, puss!

outfit:
 

kofta, kjol & vitt linne - gina
vitt linne me knappar - h&m







Kommentarer
Postat av: Anonym

nice titties

2009-10-07 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0