måndag

Godmorgon bloggen

Vilken underbar dag, jätte skön start på lovet. Vaknade kl 11 med ett leénde på läpparna solensken smet in genom fönstret. Tog på mig morgonrocken värmde en kopp oboy och nu sitter jag här och tar det lugnt. Har inget planerat ska nog träffa Hannah sen. Men så ser min dag ut. Lägger upp en bild senare på dagens outfit. Jag ska bara berätta för er varför vi sällan tar kort jag vet inte varför Hannah & Emelie inte gör det för dom har ju kameror. Men det har inte jag! Jag har bara min web, och den stora feta systemskamran som jag inte orkar med helt enkelt, sen har jag mobilskameran men den HATAR jag. Anledningen till att jag inte har någon kamera är att i år har jag haft 4 kameror gjort sönder alla på mindre än 1 månad helt ärligt! Men ska skaffa mig en lovar er börjar bli tråkigt utan bilder! ShoesbagsNboys.se eller SBNB.se? eller chantellehannahemelie.se? låter det bra? Jo nu är det så att vi tycker det går faktist ganska bra för bloggen, så vi funderar lite men vi får se kanske ska vänta lite till!


Kommentarer
Postat av: REBECCA

fin blogg!

jag tycker isf shoesbagsNboys.se

eller CHE.se



kolla gärna in på min blogg!

2009-10-26 @ 11:59:42
URL: http://rebeccawashere.blogg.se/
Postat av: -

jag tycker shoesbagsNboys.se :)

2009-10-26 @ 12:00:15
URL: http://hotmatch.blogg.se/
Postat av: DESIGN TÄVLING!

DESIGNTÄVLING PÅ MIN BLOGG! http://lovealba.blogg.se/2009/october/designtavling.html#comment kram! :)

2009-10-26 @ 12:01:45
URL: http://lovealba.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt klart SBNB.SE värsta cooolt juuuh!

2009-10-26 @ 12:06:45
Postat av: Anonym

jagf tycker shoesbagsNboys.blogg.se :)

2009-10-26 @ 12:07:15
Postat av: Anonym

jag tycker också shoesbagsNboys.se

inte blogg.se .se är fett mycket coolare!

2009-10-26 @ 12:17:15
Postat av: Anonym

eran blogg är sjukt bra!

ser upp till er :>

2009-10-26 @ 12:43:53
Postat av: Anonym

vad hände med emy och nomi ? var inte de också med i bloggen förut ? :)

2009-10-26 @ 13:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0