kalas..

hej bloggen.
nu är släkten här, typ kalas eller något för mamma fyller år i morgon! 
fast de är inte kul längre för ida och dom var tvungna att åka..
men ah.
tidigare idag så va jag med hannah emmy & chantelle. och vi satt och kollade på "happy tree friends" lr ngt typ hela tiden. HAHA!
lite konstiga, kanske?
men de är sånna vi är!
ah just nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske hitta på ngt med dom andra fast jag vet inte om jag orkar, så jag får se lite vad jag hittar på.
och jag vet inte vad jag ska skriva om.
någon som har något bra förslag?



Kommentarer
Postat av: ISabelle

fin blogg<3

Puss å kram

2009-10-11 @ 18:31:18
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0