jag är med och tävlar..

i paows tävlig på hennes blogg www.paow.se

hej paulina, jag vill börja med att säga att jag älskar din blogg!
jag har följt den nästan ända från att du startade den,
du är lixom unik inte som alla andra bloggare
tjejer ser upp till dig, vill vara dig och du är sjukt fin
och jag älskar din personlighet sättet du är på
du har inte bara en hjärna du har ett hjärta också
som vissa andra egoistiska bloggare inte har.

och du har humor och är dig själv, och tänderna
är as charmiga skit gulliga verkligen. och du dömmer inte
folk,du är dig själv och får inga haters utan lovers.

PAOW DU ÄR THE ONE AND ONLY
DIN BLOGG ÄGER ALLAS
DU ÄR OCH KOMMER ALLTID ATT VARA MIN IDOL
JAG SER UPP TILL DIG
DU HAR ALLT EN TJEJ SKULLE KUNNA ÖNSKA SIG


Kommentarer
Postat av: Anonym

heaton är the one and only...

2009-10-11 @ 01:02:43
Postat av: M [Foto&Vardag]

haha fjäska lite mer! :p

2009-10-11 @ 16:50:20
URL: http://rosafisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0