HEMLIGT UPPDRAG!

Idag så åkte jag till frisören och hon klippte av 1 dm slitet hår BUHU.. grät nästan.
Men sen gjorde hon mej glad med att göra slingor i min utväxt allt är helt borta! Äntligen, känner mig som en människa igen, köpte ett silvershampoo också. Sen kom tjejerna till mej och jag Hannah och Emelie stack ut på hemligt uppdrag!
Imrogon avslöjar vi vad vi gjort!

Imorgon är det tacokväll med konfan, och en annan konfagrupp ska vara med oss woho Emil och Felix kommer få känna på how we do it in our group (haha) SÅ TAGGA EMIL och FELIX imorn kväll is going to be crazy! Sen är det ljusmässa halv 10 och efter det så ska Emmy döpa sig! Och efter det ska jag Hannah och Emelie rusa hem till mig, dom ska hjälpa mej att vara barnvakt och sova över så jag slipper vara ensam! Mysigt!

Idag har också mina föräldrar varit gifta i 19 år! 
Så vi åt ENTRECOT och potatis och rödvinsås, jätte gott!
Och när man trodde dagen inte kunde bli bättre så ringer Hannah hon tapetserar om sitt rum så hon har ingen säng utan den står i den mörka hallen! Men nu har hon det för nu ska hon ligga bredvid mig inatt!
Men vi hörs senare PUSS!

sen förövrigt älskar jag den nya versionen som Selena Gomez gjort på It's Magic.



Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg!

2009-10-30 @ 00:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0