hejdå..?

Hej bloggen!

Jag är riktigt paff över alla läxor vi fått men måste sätta igång med en gång och satsar man på höga betyg gäller det att plugga gärnet, såhär hemsk ser våran vecka ut ..

tisdag: orientering hela dagen..
onsdag: Matteprov, Svenskaprov & Engelskaläxa
torsdag: Biologiläxa, Spanskaläxa
fredag: Matteprov, Matteläxa

2 PROV OCH 1 LÄXA I MATTE
MATTE MATTE MATTE
. blööööh, jag spyyhhrrrr...

sämsta ämnet = mera plugg.. = hjärndöd efter 2 sekunder..!
huh?, herrejesus vilka 5 LÅÅÅÅÅÅÅÅNGA HEMSKA DAGAR jag har framför mig..

Så nu laddar jag med min stora lurviga feta katt och fanta och mörkchoklad.
Och Emelie och Hannah.. och Emmy, och Nomi..!

Jag vet att vi sa att vi inte skulle äta sötsaker denna veckan, men det går inte bra när jag ska plugga hihi..

puss ses på onsdag
saknar er alla redan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0