hej sötnosar

min dag har vart helt underbar, firat födelsedagen med bästavännerna kan det bli bättre?
nej skulle inte kunna tro det. sen så fick jag världens gulligaste presenter också
men jag hinner inte ta kort ska packa till gbg och sen bara lägga mig i sängen och
mysa med någon film, men jag fick iallafall det här fick jag :

fyra par örhängen två läppglans, ett par string och en underbar dag/kväll

och ni kan ju notera att filmen UPP är den bästa jag någonsin har sett och att jag har världens bästa
vänner, jag känner mig väldigt lycklig lottad!

och nu har vi ju lov och allt, vad har ni för planerför det?


Kommentarer
Postat av: lisa!

söt blogg du har tjejen! :)

vad har du för intressen, hur gammal är du och vad brukar du skriva om?! =)

2009-10-23 @ 23:49:39
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

ladda upp lite bilder på dina presenter :)

2009-10-24 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0