bråk med emosar slutade med 1-0 till oss scooore!

Hej bloggen!

Kom nyss hem från stan, hade något så otroligt kul.
Firade Hannah med mat och bio, köpte presenter till henne och Emmy och vi hade fullt chåå med att försöka bli av med Hannah.. Och jag försa mig allt för många gånger, gick inte bra!
Hon fick ju inte se vad vi köpte! Hon uppdaterar nog senare vad hon fick.

Sen blev det Mc, vi satt och åt och några gubbar flörtade med oss..
euw?.. busvissla, comeeonnn grow up? hur gamla är ni seriöst?


Sen när vi skulle gå så kalla några emosar oss fjortisar haha please, där sitter sönder skurna svart sminkade svarthåriga lesbiska bleka feminister såg ut som de inte duschat på dagar, euw äckel emosar och kallar oss fjortisar HAHA, snälla jag tycker bara synd om de deprimerade ungarna och skulle inte förvåna mig om de gick hem senare och typ tog skärde av benen? usch.. alltså jag har inte haft någor emot emosar eller fjortisar eller whatever they want to be men när de ger sig på mig så blir jag fan sur...

emo: fjortis? (haha hon hade ju trots allt rätt Hannah fyllde ju 14 idag!)
hannah: men gosh jävla äckel emosar?
(Och jag kan ju inte låta födelsedagsbarnet bråka ensam "haha?") 
jag: sry, tog inte med mig kniv =)
dom: synd att vi inte är emos dåå.
jag: kalla det vad ni vill har fortfarande inte kniv?
sen ser vi dem i skyltfönstret och vi alla vi pekar F U finger haha, och jag kör min variant in och ut HAHA..
(haha dom andra fattar..)


Sen blev det UPP! As bra film våran sammanfattning där är skratt&gråt PERFECT!
Five stars!

här är en bild på det jag med mig hem!

Och Hannah ett stort grattis på 14 års dagen!

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är rätt det!

2009-10-23 @ 21:16:19
Postat av: Anonym

HAHA SÅÅÅÅÅ JÄVLA RÄTT

2009-10-23 @ 21:18:55
Postat av: Anonym

hej du unge okunniga dam! vill bara förklara ordet emo för dig, emo kommer från engelskan, emotionell hardcore, en MUSIKGENRE inte ett beteende, som ex. du nämner här, självskadebeteende. många verkar ha lätt för att glömma de. självskadebeteende är inget nytt fenomen eller någon sk "emotrend", utan nämns både i bilbeln och antikens litteratur, emotionell hardcore kom nån gång under 80-talet och är en utveckling av punk. det är en jävla skillnad.

pusssss o knull hjärtegull!!

2009-10-23 @ 22:52:34
URL: http://bettybooze.blogg.se/
Postat av: lisa

vill du ha mer besökare och kommentarer

bli medlem här ;*



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lisaalverman

2009-10-23 @ 23:33:16
URL: http://lisaalverman.blogg.se/
Postat av: Mattias

Bra, så ska det vara!

2009-10-26 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0