shopping och en mer fullproppad gaderob,

hej sötnosar!
Vid middag idag åkte jag Ida Maria mamma och syster till stan.
Hittade bla. svarta skor, jeansjacka, svart stickad tröja, uggs (inte äkta då men), jeansleggings med dragkedja & scarf.
Vet inte om de var något mer men, och jag kan inte ladda upp bilder för datorn cpar, men de kanske kommer senare om de funkar!
Sen åkte vi hem hit fikade och pratade. Sen började dom prata om Thailand, då gick jag och ida upp och kollade på resor, Shit vad sugna vi blev! Jag hoppas verkligen att vi åker i vinter!
Sen åkte dom hem, då började mamma med tacos, gott jag vet!
Nu sitter jag mamma och elin och ska kolla på tv eller film och äta godis för pappa är i stockholm så vi ska mysa lite!



Kommentarer
Postat av: jessica.<3

hej, jag heter jessica och är 13 år.

just nuhar jag ju en bloggdesign man får automatiskt men jag vill ju ha en snygg som denna och eran förra, skulle du kunna föra en blogg desgin till mig?

hade varit väldigt tacksam för svar!:)<3

2009-10-04 @ 15:28:35
URL: http://jezzupsdeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0