hej, jag är sämst på att kleta på nagelack


nu sitter jag här rätt sur över att jag har insett att jag är sämst i världen
på att måla nagellack..

först skulle jag göra leopartmönster och det vill jag inte ens tänka på
hur det gick, sen tog jag bort det och fick tag på ett svart nagellack
typ lite halvtorkat klumpigt men jag försökte i alla fall, fast efter det var de
ju inte bara nagellack på naglarna utan lite överallt, bordet, handfatet golvet,
men jag gav inte upp tillslut tog jag ett mörklila nagellack från isadora, det var jättebra och jag
kom undan efhelt smärtsamt och resultatet blev väll sådär efter 2 och en halv timma..



isadoras supersnygga mörka höstkollektion, jag själv har använt det mörk lila
och det kostar runt 69 kr på ex hm, åhlens, lindex, kiks och så vidare

men nu får ha det bättre än vad jag ska ha, ska plugga..


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar eran blogg!

2009-11-04 @ 07:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0