godkväll alla bloggläsare

jag sitter typ här och storlipar och anledningen är
att jag var rastlös för mamma och pappa tvingade mig att vara
hemma ikväll för att mamma skulle ha tjej kväll här med
sina kompisar och då skulle dom köpa hem mat och massa
och då ville hon att jag skulle vara med och äta och sen
ville dom att jag skulla vara hemma för att vi ska upp tidigt i
morgon för då drar vi till ikea och a6 men i alla fall jag blev rastlös
satte på en film, världens sorligaste den hette one last thing, har ni sett
den? man lipade nästan lika mycket till den som marley och jag,
nu låter jag som världens filmfreak haha.

men funderar på att lägga mig nu dötrött
men får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan
jag åker, annars blir det ett när jag kommer hem
men ni får ha det så bra och hoppas att ni har haft en bättre
fredags kväll än mig , love!


(inte världens snyggaste
bild men ni får stå ut
)



Kommentarer
Postat av: Anonym

söööööötttääärrrrrdddduuuuuuuueeeeee

ttttyyyyyyyyyyykerrrr jag :D:D:D:DD:D:D::DD:D

<33333333333333333

2009-11-07 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0