Jag är rädd för framtiden..

En liten mysig nyårs design!
Hoppas ni gillar den!



Tiden har gått så fort, tänk att jag bott här i vår lilla by i 10 år snart.
Jag var nyss en liten tjej som sprang runt och plocka vartenda blomma hon kunde se, stog och matade granarna i trädgården med lera, satt i mitt lilla tält och ruvade på hönsägg som sa sprack, kunde proppa i mig 1 glasslåda utan att gå upp i vikt. Nyss lekte jag att jag var en digimon, var besatt av gosedjur och bytte pokemon kort.
Nyss var jag i kiss och bajsåldern och tyckte det var fult att svära, idag svär jag vartenda dag.
Känns som igår när man frågade chans på killar och när man va ihop så lekte man gorilla och skickade gulliga brev till varandra.. Och när jag var liten var min STÖRSTA dröm att bli en sjöjungfru.

Jag vill inte växa upp, om fyra dagar är jag femton bast, 1/5 av mitt liv har gått.
Min barndom är slut och snart min ungdom också. Jag tänker inte slösa min ungdom med att supa, jag vill minnas det jag gör.

En remix av de bästa låtarna år 2009



Kommentarer
Postat av: LucasB

Skara FTW !

2009-12-30 @ 03:13:01
Postat av: LB

Grattis btw :P

2009-12-30 @ 03:13:28
Postat av: Anonym

Fantastiskt snygg design, nu är ni på rätt spår igen! Det här gillar jag, det insirerar mig!!!

2009-12-30 @ 12:07:13
Postat av: Biz

Aw, kommer också ihåg när man kunde göra "allt" :) Jag kunde hoppa jättehögt, hade fem slott som bara var mina osv. Älskar småbarnsfantasi! Bra, alkohol smakar dessutom inte så gott :P

2009-12-30 @ 17:41:33
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: elin ;*

bra skrivet och du har rätt med varenda ord du skriver, :)

2009-12-30 @ 22:54:01
Postat av: S e r e n a

Hej! Tack detsamma! Bara bra, själv då? Kram :)

2010-01-20 @ 18:48:38
URL: http://serenafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0