god kväll alla gulliga läsare

haha, mh jag känner mig lite utsätt på lucka tre? ;)

men i alla fall nu har jag  kommit hem från träning var helt
slut efter det.. trött och hängig men nu har jag duschat,
gjort inpackning och rakat benen jag tror att det var det som
behövdes för att börja känna sig som en människa igen.

här är inpackningen jag använder, vi fick för oss en dag efter skolan
och köpa godis på ÖoB och när vi gick där fick jag syn på en inpackning
den kostade bara 20 kronor! och jag behövde verkligen en och varför
inte chansa? den kostade ju trots allt ingenting och den var faktist
riktigt bra!



och om du vill förlja oss med bloglovin klicka här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VEEM VANN :D

2009-12-03 @ 21:28:50
Postat av: Biz

Åh luktar den godis? :)

Men vad är bra med hårinpackningarna, typ vad är fördelarna?

2009-12-03 @ 21:48:40
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0