29/12 - göteborg :D

först när vi kom till station imorses så sa dom i högtalarna att tåget vi skulle åka med var en timma försenat, så då fick vi ta x2000.
sen när vi kommer fram var vi lite sega ibörjan, men de första vi gjorde var väl nästan bikbok och jag fick köpa mig ett par grå plyschbyxor (stavning?) som aldrig finns och som jag letat efter i typ ett halvår? äntligen! sen så blir vi hungriga efter ett tag och äter thaibuffé!
sen var vi väl i dom flesta affärerna och i typ 6 olika bikbok för att leta xs till mina mysbyxor, men slut över allt så s får duga!..
sen så gick vi runt hittade inte mycket mer än två kjolar och en t-shirt. :)
sen var vi tvungna för att ha dricka och godis på tåget hem så gick vi och köpte de, sen var de 10 min kvar tills tåget gick så vi fick springa sen kommer vi på tåget och de är helt fullt, inte en enda plats!
så vi fick sätta oss på golvet där man ska ställa sina resväskor, HAHA men de var kul ändå
jag och elin hade ju kul iallafall även om ida tyckte vi skämde ut henne/oss endel!
det var iallafalla en toppenbra dag!
och imorgon åker vi till stan och kollar fall vi kan hitta något där också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du så att det blir XOXO emelie . Skulle gärna villa veta ,

kram antonia ! <33

2009-12-30 @ 21:12:46
URL: http://anotniialunden.blogg.se/
Postat av: elin ;*

haha du och dina xs mysbyxor :D

men tack för dagen den vart sjukt bra :D <3

2009-12-30 @ 22:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0