bulletproof

 DAGENS LÅT!



Been there, done that, messed around
Im having fun, dont put me down
Ill never let you sweep me off my feet
I wont let you in again
The messages Ive tried to send
My informations just not goin in
Burning bridges, shore to shore
I break away from something more
Im not to, not to love until its cheap
Been there, done that, messed around
Im having fun, dont put me down
Ill never let you sweep me off my feet

-----------------------------------------------------------------------------
Idag fick vi betygen är ganska nöjd faktist, 1 MVG, 8 VG & 4 G, fast tycker jag skulle fått VG i gympa för jag fick bäst av alla 8;or på det skriftliga provet fick MVG. Jag fick G bara för jag mensat varje gång vi badat, och för de kan jag ju inte få lägre betyg? Det är ju fan diskriminering.. Mens kan inte jag hjälpa om jag nu inte vill proppa i mig tusentals med p-piller, eller bli på smällen.. Ja, jag gör nästan vad som helst för betygen utom bulle i ugnen och knarka haha omg jag är knäpp..

sminklös och knäpp yeah that is me..
helt oredigerade bilder så ta en titt på sanningen!

I'm gonna give you a lick with my racer tongue!

haha jag har inte sagt att jag är normal..

haha behöver jag ens förklara?


och yaaaaaaaaaaaaaaaay min cam funkar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2009-12-22 @ 22:22:55
Postat av: Anonym

snygg o knäpp (A)

2009-12-22 @ 22:23:56
Postat av: Biz

härliga bilder :D

2009-12-23 @ 13:17:12
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: amanda

kan inte ni typ börja med video inlägg? :D

2009-12-23 @ 15:52:40
URL: http://amandasellberg.blogg.se/
Postat av: louise

har inte ps så kan inte göra en idolbild :(

2009-12-23 @ 18:19:11
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0