klassträff!


8e - ♥



alla badade flitigt tills vi fann en enorm kräfta, sen vågade ingen nudda botten, jag och emmy höll oss på land och spanade fler kräftor, du jag har nog aldrig sett så många kräftor i hela mitt liv krypandes framför mig, vi fick det till 8 en gång på samma GÅNG...

mina älskade tjejer, vad skulle jag göra utan er.. helt seriöst hur skulle jag ta mig till.. ♥

matilda,koffe,petros och anan ♥

en egobild på mig under vatten, lite annorlunda va. man ser knappt något genom det bajsiga vattnet..

jordgubbar, min nya drog. käkade upp 2 liter helt utan problem på bara en timma, satt nog med en jordgubbe i munnen hela tiden hehe..

naw sötnosar :)

allt för ikv, syns imorgon bitti, sen drar jag ut på segelbåt med hannah! sov sött

Kommentarer
Postat av: joline

va har du för kamerA? :)

2010-07-06 @ 03:18:07
URL: http://jjjoline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0