Lunginflammation...

Igår fick jag åka in till akuten, med feber över 41 grader, svimfärdig och svag ingen ide att ens prova att stå upp.. Va där i cirka 5 timmar, de tog blodprov, i 2 fingrar, båda armvecken. jag fick röntga mina lungor och det visade sig att jag hade lunginflammation i nedre lungan på höger sida, sen sa dom något med incepinst..blabla, whatever, det betydde iaf att det inte smittar! Tack gode guuud! Fick antibiotika och jag hoppas att det blir bättre snart, det ska ta 3-4 dagar sa doktorn.

Vart fan har solen tagit vägen? Ska jag behöva utsätta mig själv för cancer, för att inte se ut som man varit på nordpolen och kramat isbjörnar över sommarn?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2010-08-18 @ 21:38:31
Postat av: nathalie

du köpte väl en grej som hette the treatment mascra från make up store. vad tyckte du om den? har du märkt någon skillnad?:)

2010-08-23 @ 15:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0