7 april

Och jag är sjuk..
Vaknade i morses och kände inte av någonting så jag sminka
mig och platta håret och sen när jag nästan var klar så får jag
skit ont i magen så att jag knappt kunde stå upp, så det blev igen
skola i dag. Och jag hatar att vara hemma ifrån skolan det är så
tråkigt, men jag får passa på och blogga lite i dag istället.

jusdet jag har glömt att berätta att jag var på ansiktsbehandling i
söndags. Det var jätteskönt och mycket avslappnande. rekomenderar
det starkt.



Fick med lite saker hem, inte så billigt men värt varenda öre.

blå flaska, lotion douce yeux, gentle eye lotion runt 400 kr
rosa flaska, soft face lotion runt 400 kr







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0