ni har väl inte glömt att de var första advent idag?

jag och hannah hade tänkt att åka in till tomteparaden men vi orkade inte.
så först pluggade vi lite sen gjorde vi de snygga schemat ni kanske redan sett? och sen kollade vi på film, myyyys! :)
och nu ska jag ner välja kläder sen tror jag att jag ska lägga mig och kolla på flickan som lekte med elden.

och eftersom de var första advent då så fick jag paket i morses! men tror bara att jag kommer få på helgerna?

mascara och sen tror jag att de var en foundation jag fick. får hoppas de blir bra!


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

Postat av: Alexandra♥

fin blogg ni har :)

2009-11-30 @ 15:55:20
URL: http://alexandraleding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0