jag satt i en jurry

och varje gång jag ville att nästa skulle komma in tryckte jag på min snoozeknapp, så jag lyckades försova mig..
och skolan idag var rätt segt sen tror jag att jag är påväg att bli sjuk igen.
idag fyller iaf ida 15, grattis!

förut fick jag även färga mammas hår igen, och hon måste tycka jag gör de ganska bra annars skulle hon inte låta mig göra de igen?                                                                                                                        
och på tal om färgning oså så verkligen måste jag snart göra något med mitt hår! 
och varför jag inte gör de med en gång eller har gjort de innan är för att jag tror jag ska bli brunett men jag är inte 100 säker oså däför måste jag vänta!
men vad tycker ni? blonda slingor igen eller brunett?


Kommentarer
Postat av: ida

tack! :)

blondin för helvete.

2009-11-05 @ 21:17:09
URL: http://heyida.blogspot.com/
Postat av: Anonym

håller med ^

2009-11-05 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0