inte någon direkt bra dag idag..

först när man kommer till skolan är halva klassen sjuka.
sen typ blir jag också sjuk och allt blir bara värre och värre, typ huvudvärk så jag trodde mitt huvude skulle explodera, ont i hela kroppen tom öronen, frös gjorde jag något hemskt också sen var man typ sjukt trött!
sen när jag och nomi skulle iväg till bussen efter vi slutat gick jag och köpte hårfärg igen.
så nu när jag kom hem förut färgade jag håret igen!
färgen jag använder mig av,

och jag vet att mobilkameran är katastrof men kameran är typ urladdad.






Kommentarer
Postat av: Anonym

det e drf man inte ska ta sprutan ^^

2009-11-19 @ 18:45:33
Postat av: mmautilda

fin blogg :)

2009-11-19 @ 20:06:58
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0