Panik, vad ska jag ha på mig..


Jag har lyckats bli sjuk, halsont som inte går att beskriva och varken soppa eller mucoalgin hjälper..
På fredag är det myskväll med tjejerna, dagen efter är det innebandynatta men vi har konfa i 5 timmar och missar innebandyn, på kvällen är det dansgolvet som gäller, men jag har INGET att ha på mig!?
Kanske skiter i det..

MEN MITT STORA PROBLEM ÄR DANSBANDSKAMPEN FINALEN!
Vi ska sitta på anhörig läktaren igen och då kan man inte se ut hur som helst så jag har panik.
Vill stötta min morbror och samtidigt se snygg ut! Så har mycket att göra!

Klänning? och värst av allt SKOOOOR? hjääälp mej!


Kommentarer
Postat av: Hugo S.

topshopklänningen och skorna i mitten :)

2009-12-09 @ 13:54:50
URL: http://stjartpet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har ni inge mer frågor och pris ? :(

2009-12-09 @ 15:49:16
Postat av: julia

gud vilka snygga kläder, ha det bra !

2009-12-09 @ 16:59:12
URL: http://blomgreen.blogg.se/
Postat av: jennifer

ja tkr du ska ha klänningen till vänster och dom skorna som är längst upp :)<3

2009-12-11 @ 16:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0