jag måste gått upp väldigt mycket i vikt..

jag vet inte hur jag lyckas med allt konstigt, men idag måste jag lyckats slå allt som jag gjort alla andra gånger?
jag har gjort sönder min säng..
när jag skulle sätta mig i den så bara boooom! trodde jag skulle dö av hjärtattack, igen..
tjockismadrassen man sover på ni vet? den bara åkte rätt i golvet!
så nu blir de sova på golvet inatt, ser ju så här jättefint ut!..
men vad som är bra är ju att man behöver ju inte vara rädd för att någon ligger under sängen, eller vara rädd för att sätta ner fötterna på golvet på morgonen!




Kommentarer
Postat av: Sabina

Nemmen herregud! Jag hade ju fan dött om min säng hade spökat sådär! Stackare <3



Puss o Kram

2009-12-06 @ 20:51:06
URL: http://sabinazander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0