INSNÖADE!

Sitter här lite sådär halvrädd, vi är insnöade och vi ska åka en ganska lång bit till Julia idag!
Men när jag tittade ut genom fönstret så tror jag inte det går, snön går alltså upp till taket där, och nu hör vi på nyheterna att det ska snöa 1 m till idag!
Ledsen men tror inte det blir någonting...
Dom har ställt in plogarna och busstrafik&tåg...

Trodde aldrig jag skulle säga detta för jag brukar älska snö men, JAG HATAR SNÖ!

KOLLA SOLEN!! Minns att jag var jättevarm haha men envisades att ha på mig min rosa mjukdräkt ;)
hittade en gammal bild ifrån i sommras, när vi var påväg till marknaden och jag lånade min brors cykel! (a)


Kommentarer
Postat av: niiiccoow

skit söt blogg! :)

2010-02-22 @ 18:03:43
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0