Jag har shoppat!

Visste ni att jag har världens svagaste & slitnaste ögonfransar?

Ni vet när hårtopparna blir så slitna så man kan se att hårstråt på toppen har delat på sig!
Så ser mina ögonfransar ut!

Jag har haft "turen" att födas med väldigt mjuka och tunna hårstrån på både huvudet ögonfransarna, benen, ögonbrynen, armarna de hårstrån jag har!?
Jag har nästan inga hårstrån på mina armar & ben?
Behöver helt ärligt inte raka mig..

Fast det gör jag ändå, tycker det är snyggt när man råkar raka av bitar av benen så blodet flyger överallt!
Dom som har känt/sett på mina ben/armar förstår vad jag menar med inga hårstrån.
Folk blir chockade när de känner på mig!

Givetvis är det en bra grej att ha dåligt med hår på armar/ben, för då behöver man inte raka sig lika ofta, för man är alltid len&mjuk.

Men man kan inte ha allt eller hur?
Mina ögonfransar,
dom står rakt ut, är slitna är korta och jag tappar väldigt lätt ögonfransarna.

Men idag räddade MAKE UP STORE MIG!
Det är en ögonfrans impackning som gör att ögonfransarna växer fort & blir tjockare & starkare & böjer sig uppåt och får en mycket fin form.

Alla kändisar använder den, kanske inte make up stores då men någon sorts av denna produkt.
Denna lägger man på på kvällen och har under natten, och så ska man också ha den under mascaran och inom en månad märker man skillnad.

185:- MAKE UP STORE





Kommentarer
Postat av: Sandii

Nu har jag utsett vinnarna i veckans blogg gå in och kolla om just din blogg vann!

2010-04-02 @ 12:40:57
URL: http://saaanddraaa.blogg.se/
Postat av: Moa

Kan du inte skriva senare om den funkade? :)

2010-04-02 @ 13:11:11
URL: http://moaajohansson.blogg.se/
Postat av: maja (:

haha, ah så kan det va (:

men låt mig tänka efter, han är snarare världens

SÄMSTA bloggare. skriv upp det. han skriver om hur tjejer ska väga, hur dom ska se ut. han lever på piller och mediciner, det är sånna som han som gör att tjejer får så dåligt självförtroende. och du tycker du är cool, han gick på min systers skola förra året och hon såg han varje dag.

knocked (:



ps, svara gärna :D

glad påsk x)

2010-04-02 @ 18:48:04
URL: http://triflelife.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag bryr mig inte om din simon ? jag bryr mig inte om dej heller. och du, jag vet att du är 14, men man kan tro att du är 10, föressten jag är INTE 10 jag är elva, snart tolv. jag har alltid haft svårt att ta åt mej av skit, och det var ännu svårare nu, efter som : du fotograferar som en sjuåring, lillebror vafan ? haha

jag är iaf lite kreativ, jag åker inte runt i affärer och bryr mig om vad andra tycker. jag har ett liv! ja, juste photografera är mitt liv. jag kan, okej? du ska inte hålla på så här! det var bara en kommentar, what ever? det var ju på skoj.



och oj oj oj, scary jag vet vart du boooor, wow?

VI ÄR SLÄKT, VAD TROR DU :S

2010-04-02 @ 19:36:57
Postat av: Alicia Bengtsson

hej! <3 jag heter Alicia och jag undrar om ni kan göra om min blogg så den blir rosa,glittrig och fin? jaag har tröttnat på det tråkiga utsendet på min blogg så snälla kan inte ni göra en fin blogg till mig ps jag har blogspot :) jag kan inte ändra utsendet på bloggen själv för jag vet inte hur man gör , ni kan svara på min msn <3 .

2010-04-02 @ 23:13:38
URL: http://aliciabengtsson.blogspot.com
Postat av: Jennie

är det okej om jag lånar en bild av er på ögonfranssaken till min blogg :)

2010-04-05 @ 22:43:15
URL: http://jjenniess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0