god kväll alla läsare!

Jag har tänkt på en sak, jag beställde löshår från en sida och sen
fick jag fel och dom vägrade att skicka tillbaka pengar. Nu för några
veckor sen beställde jag ett nytt löshår ifrån samma sida ( smart som jag var )
och nu har det inte kommit och det skulle kommit för en vecka sen. Så jag
mailade dom och så fick jag inget svar och sen mailade jag dom i dag med
och jag har fortfarande inte fått något svar. Jag tror inte att det är menat att
jag ska ha löshår.. Så jag funderar på att bleka mitt hår i slutet av våren så
att jag får sommar blont hår till sommaren och skita i löshåret, vad tycker ni?
jag kanske ska skaffa löshår när jag har blont hår? jag vet inte.. hjälp mig!?

bild från i sommras, med löshår på ;)



Kommentarer
Postat av: nellie

tycker du ska blondera det ja! saknar ditt blonda :)<3

2010-03-15 @ 21:17:26
URL: http://thisisourdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0