dåligt humör..

sov hos emmy igårkväll, mysigt.
sen skulle jag hem 10 idag för att åka och kolla på mobil.
min är helt död nu, går inte ladda ingenting..
därför hade jag inte fått veta att vi tydligen inte skulle åka förns
i eftermiddag.
så kom jag hem - ingen hemma.
så jag kunde sovit kvar hos emmy istället för att tvingas upp.
sen så hittade jag en klänning i förrgår när jag kollade runt, som
jag tänkt beställa och ha på konfirmationen, men sen skulle jag visa
den för mamma igår så minns jag inte sidan så har suttit och letat
efter den som en galning, men de är som den aldrig funnits..

därför är jag inte på bra humör, ÅÅÅH vet inte vad jag ska
ta mig till!
också vill jag ha sommar, NU!

gammal bild från klassresa tror jag.. 




Kommentarer
Postat av: ida

Sv: Önskar att jag sov gott inatt, men det gjorde jag tyvärr inte :/ Men det får bli ändring på det inatt :) hih

: Haft en bra dag? :)

2010-03-31 @ 14:05:28
URL: http://iidajohanssson.blogg.se/
Postat av: ida

Oj, svarade på fel blogg :P hehe



Fin blogg du har :)

2010-03-31 @ 14:06:09
URL: http://iidajohanssson.blogg.se/
Postat av: ey

sätt tbx ansiktet dirr?

2010-04-02 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0