tillbaks till de vanliga

åh riktigt jobbig med skola imorgon..
jag kommer förmodligen aldrig ta mig upp eftersom jag inte reagerar när mina alarm brukar ringa på högsta volym så de känns som de kan bli en aning svårt för jag lär ju inte kunna sova ikväll heller..
men som tur är har vi sovmorgon!

sen är de bara jag som tycker hela lovet gått något sjukt fort?
känns som igår jag och tjejerna var och letade blomma till violetta i sista minut på kvällen, som igår alla var i skolan och väntade på att vi skulle få betygen och sen sluta! osv.. eller håller ni inte med?

fast även om de känns jobbigt med lektioner och allt nu igen så ska de bli kul att träffa alla igen!

har inga bilder typ så får bli en från skolavslutningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0