thursday;


imorses så gick jag bort till emmy & chantelle, lr ah typ vid 1/halv2.
sen eftermidagen drog jag mamma & pappa iväg till stan.
han skulle köpa mobil för han tvättade ju sin för ett tag sen
och jag hörlurar för slog ju sönder mina när jag blev sur på elin..
och kan inte ha mammas när vi åker så, men köpte ändå inga..

men köpte däremot en grå stickad tröja
schampo & balsam till thailand

och hudsalva <3<3<3<3 skoja.
sen gick vi och åt pizza
åkte hem och min tekniska pappa sätter i minneskortet där simkortet ska sitta!
HAHA, var inte så kul just då men tog väl 1 timma sen fick jag försöka få ut de och fixade de!

skulle gått iväg till emmy efter men orkade inte typ snöstorm också ju!..



Kommentarer
Postat av: ninnzaa

fin blogg!

2010-02-22 @ 17:54:41
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0