...

helt ärligt så vet jag inte vad som händer mig just nu..
när jag skulle sova igår så ville jag inte sova i min säng
och la mig däför i min lilla fotölj? ah knäppt jag vet.

där har jag hur som helst sovit nu tills jag vaknade för typ
en timma sen..
jag trodde klockan var sju och borde egentligen fått panik
eftersom jag ivanligt fall hade försovit mig isåfall, men så
börjar jag sminka mig och massa sen när jag är färdig med
de kollar jag på klockan så står de 1.30!?
asså herregud!..

så nu sitter jag här med smink och halvt klar och vet
nu inte vad jag ska ta mig till för somnar jag så
vaknar jag inte när jag ska senare..



Kommentarer
Postat av: Elina

vilken jättesöt blogg du har !:D

2010-02-12 @ 16:55:24
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0